loading...
منتظران ظهور
حسن دانشیار( admin ) بازدید : 161 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

 

این روزا هرجا میری پای صحبت هرکی میشینی میگه ما نسل سوخته ایم ما فلانیم ما بدبختیم اونقد میگن که آدم دیگه زبونش بند میاد چی بگه به این جماعت همشون دهه هفتادیا رو نسل سوخته میدونند اماچرا ؟؟ منکه نسل سوخته نمیدونم آخه این نسل اسمش سوخته نیست اسمش نسل منتظر پسر یوسف زهرا(عج) هستش .
می گفت....
ما نسل "غیرت روی خواهر"و "روشنفکری روی دوست دختریم"
نسل کادوی یواشکی، نسل پول ماهانه vpn، نسل شینیون زیرروسری
نسل خوابیدن با sms، نسل درددل باغریبه مجازی ،نسل جمله های کوروش و دکتر...
نسل ترس ازمنکرات،نسل سوخته

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1409563813952.jpg

اما حالا من میگویم :
"ما" نسل "غیرتیم" روی "وطن"،"ناموس"،"دیــــن"
نسل "نمازشب یواشکی"
نسل پول ماهانه "صدقه"
نسل "چــادرروی روسری"
نسل "خوابیدن بانوای حسیـــــن "
نسل "درددل با بی‌بی "
نسل جمله های آقــا و شهـــدا
نسل ترس ازشیطان
نسل شکفتن

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1409563813941.gif


مولا
نمی گذارم نسلی را که تـــوصاحبش هستی
نسل سوخته بنامند
اینجا نسل غربتـــ بچه شیعه است.

•انتشار مطلب جایز•

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fateme در تاریخ 1394/02/15 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر
من قبلا وبلاگی با نام وبلاگ شما در قسممت پیوندهای روزانه لینک کردم اگه مایلید با نام دیگری وبلاگ شمارو لینک کنیم و هرنامی که میخواین پیشنهاد بدین
من فعلا با نام (منتظران ظهور 2) لینک میکنم
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چ میزان مطالب وبلاگ مورد پسند شما بوده است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 1,147
  • بازدید کلی : 8,565
  • کدهای اختصاصی
    به وب سایت منتظران ظهور خوش امدید اوقات خوبی رو براتون ارزو میکنم امیدوارم مطالب موجود در سایت مورد رضایت شما قرار بگیره ( مدیر سایت)